Rahahana kulttuurille

Julkaistu perjantaina 31.01.2014 1 4

Istuvatko kulttuurintekijät tietämättään rahakasojen päällä? Hyvän hahmon, tarinan tai brändin voi tuotteistaa monin eri tavoin. Strada tutkii lisenssibisneksen mahdollisuuksia. Marjut ehdottelee Pertti Jarlalle uusia Fingerpori-lisenssituotteita.

 

Täältä lisää Stradaa!

 

Suosittele4 Suosittelee

perjantaina 31.01.2014

Tiedän, mitä tuotteistaminen on. Esimerkiksi olin aikoinani Jari Sillanpään konsertissa ja siellä myytiin hänen persoonallaan kalentereita ja dvd-tallenteita.

Kirjoita uusi kommentti

Tämän kentän sisältöä ei näytetä julkisesti.
Vastaa alla olevaan kysymykseen.
Kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että lähetetty kommentti ei ole tietokoneella automaattisesti luotu häiriöviesti.

Muualla Yle.fi:ssä