Miten montaa käytännön työn prosessia ja menetelmää on VR muuttanut tälle talvelle? Syksyllä julkaistiin monikohtainen ohjelma, jonka mukaan liikenteen ja häiriötilanteista tiedottamisen piti parantua.
Kuinka "talviongelma ohjelman" mukaiset toimet ovat VR:n mielestä tehonneet?
Jos liikennettä supistetaan kuten VR:n työntekijätkin haluavat, miten sama matkustajamäärä kuljetetaan harvennetuilla vuoroilla - riittääkö runkojen lisääminen?
Milloin lähiliikenteen uusi kalusto on käytettävissä (lisää Flirttejä)? Mitä tapahtuu vanhenevalle kalustolle?
Tässä joitain kysymyksiä, jotka askarruttavat ja joihin illan ohjelmasta voisi odottaa kommentteja.
torstaina 13.01.2011
Miten montaa käytännön työn prosessia ja menetelmää on VR muuttanut tälle talvelle? Syksyllä julkaistiin monikohtainen ohjelma, jonka mukaan liikenteen ja häiriötilanteista tiedottamisen piti parantua.
Kuinka "talviongelma ohjelman" mukaiset toimet ovat VR:n mielestä tehonneet?
Jos liikennettä supistetaan kuten VR:n työntekijätkin haluavat, miten sama matkustajamäärä kuljetetaan harvennetuilla vuoroilla - riittääkö runkojen lisääminen?
Milloin lähiliikenteen uusi kalusto on käytettävissä (lisää Flirttejä)? Mitä tapahtuu vanhenevalle kalustolle?
Tässä joitain kysymyksiä, jotka askarruttavat ja joihin illan ohjelmasta voisi odottaa kommentteja.
– Raimo Salovuori (ei varmistettu)