Naiset kuluttavat ainakin Suomessa melkoisen määrän suklaata. Nyt he voisivat katsoa vähän tarkemmin, kenen suklaata syövät. Ei ainakaan lapsityövoimalla tehtyä.
On jännää, miten valikoivaa tämä ekologisuus ja kuluttajatietoisuus on. Kyllä käytetään ruskeaa suodatin- ja leivinpaperia, uusio-sitä ja uusio-tätä, mutta suklaasta ei puhuta halaistua sanaakaan.
Toivottavasti tämä ohjelma aukaisee mahdollisimman monen, suklaata syövän silmät. Ja mikä tärkeintä: muuttaa kulutuskäyttäytymistä!
keskiviikkona 14.07.2010
Naiset kuluttavat ainakin Suomessa melkoisen määrän suklaata. Nyt he voisivat katsoa vähän tarkemmin, kenen suklaata syövät. Ei ainakaan lapsityövoimalla tehtyä.
On jännää, miten valikoivaa tämä ekologisuus ja kuluttajatietoisuus on. Kyllä käytetään ruskeaa suodatin- ja leivinpaperia, uusio-sitä ja uusio-tätä, mutta suklaasta ei puhuta halaistua sanaakaan.
Toivottavasti tämä ohjelma aukaisee mahdollisimman monen, suklaata syövän silmät. Ja mikä tärkeintä: muuttaa kulutuskäyttäytymistä!
– Valitkaa suklaanne (ei varmistettu)